- Καθαριότητα
- Κανονισμός Καθαριότητας – Πρόστιμα
- Αναφορά για προβλήματα καθαριότητας
- Αποκομιδή Ογκωδών Αντικειμένων
- Ανακύκλωση (Γυαλί, Χαρτόνι, Μέταλλο, Ηλ. Εξοπλισμός κτλ)
- Καλές Πρακτικές του Δήμου Θηβαίων για το Περιβάλλον
- Δρομολόγια Απορριμματοφόρων
- Καθαρισμός ιδιόκτητων Οικοπέδων – Πυροπροστασία
- Αναφορά για Εγκαταλελειμμένα Οχήματα
- Πολιτική Προστασία
- Δημοτολόγιο & Ληξιαρχείο
- Τεχνική Υπηρεσία
- Υπηρεσία Δόμησης
- Τοπική Οικονομική Ανάπτυξη
- Ανάπτυξη και Προγραμματισμός
- Δημοτική Αστυνομία
- Κοινωνική Προστασία, Παιδεία, Πολιτισμός, Νεολαία
- Περιβάλλον και Πράσινο
- Οικονομική Υπηρεσία
- ΔΕΥΑΘ
- Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες
Covid-19: Πενταψήφια τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών

Σε λειτουργία έχει τεθεί από σήμερα το πρωί η πενταψήφια τηλεφωνική γραμμή της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας για την ενημέρωση και καταγραφή αιτημάτων παροχής βοήθειας της Περιφερειακής Ενότητας Βοιωτίας, έπειτα από τα πρόσθετα περιοριστικά μέτρα που έχουν τεθεί σε ισχύ από το πρωί της Δευτέρας.
Οι πολίτες μπορούν να καλούν στο 211 -1019620. Η γραμμή λειτουργεί σε 24ωρη βάση και 7 ημέρες την εβδομάδα.
Η πενταψήφια τηλεφωνική γραμμή αποτελεί μία από τις τέσσερις δράσεις που περιλαμβάνει το σχέδιο της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας για τον περιορισμό της εξάπλωσης της νόσου Covid-19, αλλά και την άμβλυνση των κοινωνικών συνεπειών, που επιφέρουν τα επιπλέον μέτρα πρόληψης.
Μπορείτε να δείτε ολόκληρο το δελτίο Τύπου της ΠΣΕ εδώ