- Καθαριότητα
- Κανονισμός Καθαριότητας – Πρόστιμα
- Αναφορά για προβλήματα καθαριότητας
- Αποκομιδή Ογκωδών Αντικειμένων
- Ανακύκλωση (Γυαλί, Χαρτόνι, Μέταλλο, Ηλ. Εξοπλισμός κτλ)
- Καλές Πρακτικές του Δήμου Θηβαίων για το Περιβάλλον
- Δρομολόγια Απορριμματοφόρων
- Καθαρισμός ιδιόκτητων Οικοπέδων – Πυροπροστασία
- Αναφορά για Εγκαταλελειμμένα Οχήματα
- Πολιτική Προστασία
- Δημοτολόγιο & Ληξιαρχείο
- Τεχνική Υπηρεσία
- Υπηρεσία Δόμησης
- Τοπική Οικονομική Ανάπτυξη
- Ανάπτυξη και Προγραμματισμός
- Δημοτική Αστυνομία
- Κοινωνική Προστασία, Παιδεία, Πολιτισμός, Νεολαία
- Περιβάλλον και Πράσινο
- Οικονομική Υπηρεσία
- ΔΕΥΑΘ
- Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες
Η Αντιγόνη του Σοφοκλή στο Δημοτικό Θέατρο Μοσχοποδίου
Το Κορινθιακό Θέατρο «Βασίλης Ρώτας» θα πραγματοποιήσει στο Δημοτικό Θέατρο Θήβας «Μελίνα Μερκούρη», στο Μοσχοπόδι, την θεατρική παράσταση «ΑΝΤΙΓΟΝΗ» του Σοφοκλή.
Η παράσταση θα δοθεί το Σάββατο 19 Ιουνίου και ώρα 9 μ.μ.. Τιμή εισιτηρίου 10 ευρώ.
Προσκαλούνται όλοι οι φορείς, σύλλογοι και πολίτες να παρευρεθούν.
Λίγα λόγια για το έργο…..
Η Αντιγόνη είναι μια λεπτομέρεια – καταληκτική λεπτομέρεια – του μύθου των Λαβδακιδών (όπου η ?τη και η Ύβρη οργιάζουν από γενιά σε γενιά), αλλά την λεπτομέρεια αυτή ο Σοφοκλής την αποκόβει από τον μύθο και τη χρησιμοποιεί σαν υπόθεση αυτοτελή, με δική της αρχή, με δική της νοηματική και με άλλους στόχους.
Ο Κρέοντας έχει βγάλει διαταγή να ταφεί με τιμές ο Ετεοκλής και να αφεθεί ατιμωτικά άταφος ο Πολυνείκης.
Ο παραβάτης της διαταγής θα τιμωρηθεί με θάνατο. Η Αντιγόνη όμως δεν ανέχεται την ατίμωση του νεκρού αδελφού της, παραβαίνει την διαταγή και τον “θάβει” και όταν την πιάνουν και τη φέρνουν στον Κρέοντα, αντιτάσσει με ήθος το σκεπτικό της πράξης της (και την ψυχολογία της) στην απόφαση και στο χαρακτήρα του Κρέοντα.
Η επέμβαση του Αίμονα δεν μεταστρέφει τον Κρέοντα και χρειάζονται οι αποκαλύψεις του μάντη Τειρεσία και ο έκδηλος φόβος του Χορού.
Η μεταστροφή του όμως ούτε την αυτοκτονία της Αντιγόνης –μέσα στον κτιστό της “τάφο”- προλαβαίνει, ούτε την αυτοκτονία του Αίμονα αποτρέπει, ούτε της Ευρυδίκης, της γυναίκας του Κρέοντα.
Μία μια οι συμφορές όλες έρχονται και επιπίπτουν όλες πάνω στον Κρέοντα –που από την αρχή του έργου παντοδύναμος και ανύποπτος προχωρεί συνέχεια σε μεγαλύτερες εντάσεις, μέχρι σε πολλαπλές συντριβές του, και είναι το πρόσωπο που κυριαρχεί και που η συμπεριφορά του θέτει τα προβλήματα στο έργο. (Εκδόσεις Επικαιρότητα)
Συντελεστές:
…